Hledáme koordinátora/ku fundraisingu a PR

Jde Vám komunikace hladce a s každým se domluvíte? Stojíte o to potkat se s inspirativními lidmi? Máte dobré nápady a drive je realizovat? Pokud je Vám navíc blízké pomáhat lidem a chcete ve své práci najít hlubší smysl, dejte nám vědět.

Hledáme parťáka do našeho týmu fundraisingu a PR. Jsme neziskovka Diakonie Praha a naším posláním je podporovat lidi s postižením a jejich rodiny. Už přes 30 let stabilně fungujeme a pomáháme lidem zlepšovat životy. Poskytujeme 8 sociálních služeb, právě stavíme nový domov pro lidi s autismem, stojíme za benefičním projektem Mám to na triku a snažíme se být svěží organizací, která svoje aktivity a image nezapomněla v 90. letech. Bližší představu o naší práci si můžete udělat na webech www.diaknie-praha.cz, www.novydomov.diakonie.cz a www.mamtonatriku.cz.

Koordinátor/ka fundraisingu a PR
Hledáme koordinátora/ku fundraisingu a PR

Co bude hlavní náplň práce?

  • Komunikace a spolupráce s individuálními a firemními dárci, příznivci a partnery Diakonie Praha - rozvíjení stávajících vztahů a hledání nových příležitostí, péče o dárce
  • Tvorba a realizace kampaní a projektů směřujících  k růstu pravidelného dárcovství i k podpoře jednotlivých projektů
  • Vyhledávání grantových příležitostí ve spolupráci s manažerem dotací, psaní žádostí na nadační fondy a nadace
  • Komunikování aktuálního dění a tématu lidí s postižením směrem k veřejnosti (newsletter, sociální sítě, weby atd.)
  • Organizace společenských a benefičních akcí
  • Psaní textů, focení a edit, vymýšlení a vytváření vizuálů, kreativa, částečně spolupráce s grafikem
  • Media relations – PR (komunikace s novináři, zpracování podkladů, domluvení výstupů, monitoring)
  • Interní komunikace ve spolupráci s personálním oddělením
  • Spoluvytváření a plnění strategie slučování s dalším střediskem pod značkou Diakonie
  • Správa webů, doplňková administrativa, CRM
  • Budete mít kreativní, pestrou a zábavnou práci, která má smysl!

Jakou máme představu a co od Vás potřebujeme?

  • Minimálně středoškolské vzdělání, studium VŠ v oboru výhodou
  • Orientaci v problematice fundraisingu a PR
  • Kontakty na potenciální firemní dárce a vstřícné novináře výhodou
  • Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni – minimálně B1
  • Velmi dobrou znalost českého jazyka a stylistiky, oko pro detail
  • Dobrou orientaci v nových médiích a sociálních sítích, v českém mediálním prostředí
  • Schopnost samostatné, iniciativní a kreativní práce
  • Dobré organizační a komunikační dovednosti
  • Aktivní přístup k práci, zodpovědnost, pečlivost a flexibilitu
  • Příjemné vystupování a empatii
  • Schopnost otevřeně mluvit o penězích

 Co nabízíme?

  • Práci na plný úvazek v Praze
  • Adekvátní mzdové podmínky
  • Příležitost potkat se se zajímavými lidmi a projekty
  • Pozitivně laděný a přátelský tým
  • Neformální pracovní prostředí, možnost domluvit se na všem
  • Zaměstnanecké benefity (5 týdnu dovolené, flexibilní pracovní doba, příspěvky na stravenkovou kartu, mobilní telefon a počítač)
  • Zázemí známé a stabilní neziskové organizace
  • Příjemné pracovní prostředí s velkou zahradou
  • Občasnou práci z domova

Prosíme o zaslání životopisu a krátkého motivačního dopisu. Vybraní uchazeči/uchazečky budou pozváni k osobnímu pohovoru. Výběrové řízení bude probíhat na adrese: Vlachova 1502, 155 00 Praha 13 Stodůlky.

Nástup: Co nejdříve

Odpovědí na tento inzerát souhlasíte s uchováním Vašich osobních údajů v souladu s nařízením č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů po neurčitou dobu nebo dokud neobdrží písemnou žádost o odstranění těchto údajů.

Kontakt: Bc. Jiřina Korbelová, 734 291 058, korbelova@diakonie-praha.cz