HLEDÁME OFFICE MANAŽERA/MANAŽERKU

28. ledna 2019

Do našeho týmu stabilní neziskové organizace hledáme novou posilu na pozici office manažera/manažerky.

HLEDÁME OFFICE MANAŽERA/MANAŽERKU
28. ledna 2019 - HLEDÁME OFFICE MANAŽERA/MANAŽERKU

Jaké jsou naše požadavky?

- aktivní přístup k práci, zodpovědnost

- dobré komunikační dovednosti

- organizační schopnosti

- znalost práce na počítači (Microsoft Office, e-mail atd.)

- trestní bezúhonnost

- alespoň SŠ vzdělání,

- odolnost vůči stresu

- časová flexibilita

- znalost archivace a skartace

šanony

Co Vám za to dáme:

- práci na hlavní pracovní poměr (na 0,5 úvazku, s možností rozšíření až na 0,75)

- benefity (stravenky, vzdělávání, týden dovolené navíc – celkem 5 týdnů)

- samostatnou práci v zajímavém oboru

- pracovní zázemí ve stabilní neziskové organizaci

- různorodost pracovních činností

Co u nás budete dělat?

- administrativní úkony (administrace e-mailů, hesel, přístupů na disk, podklady pro jednání, zápisy z porad, atd.)

- evidovat a vést smlouvy – aktuální znění, dohlížení nad dodržováním termínů

- zajišťovat aktuálnost dokumentů na sdíleném disku

- evidovat firemní korespondenci, spravovat datovou schránku

- účastnit se akcí střediska

- komunikovat a spolupracovat s IT pracovníkem

- dle potřeby cestovat mezi pracovišti

Místo výkonu práce: Praha

Pracoviště: Šípková 1838/1, 142 00 Praha 4 – Krč,

Předpokládaný nástup: Dohodou

Profesní životopis s motivačním dopisem zasílejte do 10.2.2019 na adresu korbelova@diakonie-praha.cz, příp. poštou na adresu zařízení, do předmětu uveďte "Výběrové řízení DOZP".

Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru.

Zasláním materiálů o své osobě zájemce souhlasí s uchováním osobních údajů po dobu trvání výběrového řízení.