- Práci na HPP (37.5 hodin týdně)
- Samostatnou práci v zajímavém oboru
- Pracovní zázemí v dobře fungujícím týmu
- Možnost dalšího vzdělávání
- Mzda 22 000,- Kč (po uplynutí zkušební doby)
- Smlouva na rok, následně prodloužení na dobu neurčitou
- Práce ve třísměnném provozu (VÍKENDY volné)
- Poskytování sociálních služeb uživatelům.
- Zajišťování a koordinace činnosti spojené s denními aktivitami.
- Vedení administraci týkající se uživatelů služeb: záznamy o proběhlé směně, přehled poskytnutých služeb, denní záznamy uživatele, osobní složka uživatele, jehož je klíčovým pracovníkem, včetně individuálního plánování.
- Podílení se na zpracování podkladů pro vyúčtování služeb – evidence docházky.
- Zodpovědnost za dodržování hygienických i společenských norem na pracovišti.
- Kvalifikaci podle zákona č. 108/2006 Sb. (Zákon o sociálních službách)
- Dobré komunikační dovednosti
- Aktivní přístup k práci, zodpovědnost
- Trestní bezúhonnost
Prosíme o zaslání životopisu a krátkého motivačního dopisu.
Odpovědí na tento inzerát souhlasíte s uchováním Vašich osobních údajů v souladu s nařízením č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů po neurčitou dobu nebo dokud neobdrží písemnou žádost o odstranění těchto údajů.
Výběrové řízení bude probíhat na adrese: Vlachova 1502, 155 00 Praha 13 Stodůlky
Termín bude upřesněn.
Nástup dohodou.
734 291 058
korbelova@diakonie-praha.cz